Thursday, January 8, 2009

Åååh vinter.

Det är kallt! >.<

Har hänt mycket sen sist.

Julafton.
Mysigt firande i hemstaden med familjen. Sov över två dagar.
Fick massor med choklad. Fin, mörk, dyr choklad. :D
Fick jättebra presentkort på kött!
Ska beställa en fläsklåda från Åsby kött&vilt i Hallsta.
10 kg fläsk! :D

Nyår!
Vilket fylleslag. >.<
Var på fest och hade jättekul. Tyvärr var det andra där som inte hade så kul.
Drack en flaska rödvin som jag spydde upp sen. Haha!
Mina vänner tvingade mig att sova kvar över natten fullt påklädd i päls. XD
Vaknade av mitt mobillarm åtta på motgonen och var hur pigg som helst så jag drog hem. Jobbade på kvällen.

I söndags var jag på sminkjobb i Eskilstuna.

Skådespelerskan jag sminkade, Rebecca, var jättetrevlig och ska sälja mina örhängen i hennes butik i Vaxholm! Hennes butik heter Rosycheeks och verkar vara jättecool.
Hon tar in unika plagg och smycken och jag gillar hennes affärsidé.
Skulle vilja åka dit och kolla nån gång.
Länk till hennes blogg: http://rosycheeks.blogg.se

Tjo!

No comments:

Post a Comment