Saturday, December 20, 2008

Trött. -.-

Vilken dag.
Gick upp åtta för jag bara vaknade då, liksom. Kunde inte somna om. Men det var bra för jag behövde ändå gå upp.
Hade en ansiktsbehandling bokad 10.15.
Jag skulle ta bussen 9.45 men den bara körde förbi för den var full.
Nästa två bussar körde också förbi. Det var nog avslutning på gymnasieskolan två hållplatser innan min. Hela skolan skulle väl ner på stan. >.<
Jag fick iaf skjuta upp min ansiktsbehandling en timma.
Då hade jag tid att gå ner på stan och köpa ett par julkort.

Lena, som har skönhetssalongen, vart intresserad av mina örhängen och hon erbjöd sig att sälja dem åt mig. :D Så nu kan man köpa mina små skapelser på Lenas skönhetsvård också. Hon trodde hon skulle få några sålda till sina kunder på Måndag. Ska bli kul att höra hur det gått. ^^
Hoppas jag blir rik. ;)

Imorron fyller Farmor år så då ska jag ta en tur till hemstaden, Hallstahammar. ^^

Nu orkar jag inte skriva mer även om jag har massor jag skulle kunna skriva. :P

Gonatt!

No comments:

Post a Comment